MegaMIND

Kitartás kell! Kitartás ahhoz, hogy 50 évesen ne arra ébredj, hogy egy egyszobás panelban laksz egyedül és azon merengsz, hogy mi lett volna ha évekkel ezelőtt cselekszel. Teszel azért, hogy ne ez legyen a vége. Mert IGEN jól érzed ezért csak te vagy a felelős. Mert lusta voltál vagy kényelmes. Igazából mindegy is miért elégedtél meg azzal, hogy szar munkahelyed van, a főnököd folyamatosan baszogat, a kollégák meg fúrnak. Egyszerűbb volt sört vedelni vagy kávézgatni járni, meg Mónika show-t nézni a remek melód után..............                                                                                                                                                                                        

megamindblog@gmail.com

Facebook

Utolsó kommentek

  • Xlendon: @Szaudi Herceg: Hercegem, nem jön.... Lesz még bejegyzés vajh? (2018.01.10. 17:17) Nem tűntem el.....vagyis de
  • Szaudi Herceg: 1., "remélhetőleg idén augusztusig le is zárul, utána majd visszatérek ide" augusztus elmúlt, szeptembert átaludtuk, októberben nem történt semmi, novemberről meg inkább ne beszéljünk, tehát decembe... (2017.12.15. 22:08) Nem tűntem el.....vagyis de
  • Xlendon: Na, hajrá! Azért jelentkezz még! (2017.03.24. 02:30) Nem tűntem el.....vagyis de
  • Xlendon: Ja, de legalább egy búcsúposztra visszatérhetne :) Meg, hogy mi történt azóta (2017.02.16. 20:38) Akkor merre van az arra?
  • Szaudi Herceg: Kár érte. (2017.02.16. 10:16) Akkor merre van az arra?
  • Utolsó 20

Amit adnak azt el kell fogadni...

Megamind 2015.12.20. 00:37

can-i-make-money-online.jpg

A beharangozóban azt mondtam, hogy fogok mondani egy olyan passzívjövedelem forrást, amiért nem kell csinálni semmit. 

Sajnos az ilyen munkáknak, kereseti lehetőségeknek van egy közös vonása, sokszor több is. Az egyik, hogy vagy el kell adni valamit százezer embernek vagy be kell szervezni hasonló tevékenységre egy seregnyi embert, vagy vásárolni kell és jön majd a visszatérítés, vagy termékbemutatókat kell tartani, stb. Értem én, hogy a mai világban semmit nem adnak ingyen, mindennek meg van az ára, de valamikor az ár nincs arányban a bevétellel, szolgáltatással, termékkel olyan is van, hogy olyan ára van, ami közel teljesíthetetlen és olyan is van, hogy csak ára van valaminek és a beígért, termék, profit, szolgáltatás nem jelentkezik. 

Én ezzel a lehetőséggel az év elején találkoztam először, csak annyira lehúzás szaga volt, plusz egy ismeretlen valakitől hallottam és így nem akartam belevágni, mert semmi infót nem tudtam összeszedni, ami azt támasztotta volna alá, hogy nem egy szervezett lehúzás irányába haladok. Pontosan ezért nem is foglalkoztam a dologgal - most már látom, hogy hiba volt - szerencsére annyira nem vagyok rászorulva, hogy minden "baromságba" beleugorjak meggondolás nélkül, meg az esetek nagy többségében jók a megérzéseim is és szoktam rájuk hallgatni és az, akkor annyi infóval azt súgta, hogy nem biztos, hogy ezzel elérem a kívánt eredményt. 

Viszont egy jó hónappal ezelőtt egy ismerősömmel beszélgettünk egész más témában, a segítségét kértem egy projekthez, mikor is említette, hogy van neki is egy ötlete, ha érdekel hallgassam meg,  jó pénz van benne és nem kell megszakadni. Hogy egész pontos legyek nem kell csinálni SEMMIT. Mi van? Semmit nem kell csinálni és ezért fizetnek? Ilyen üzlet tuti nincs, ha mégis van akkor ebben szerintem jó tudok lenni. Meghallgattam a tájékoztatást, majd kértem pár napot gondolkodni. Ezalatt kicsit utánanéztem a dolognak, a cégnek. Természetesen belefutottam egy indexes fórumba is, az "átverés vagy működik" címmel. Imádom ezeket a topic-okat, mert mindig akad pár fasz, aki élből írja, hogy átverés, nincs ilyen, stb. Majd ha az ember rákérdez, hogy tapasztalatból ír-e vagy csak a szabadidejét nem tudja máshogy eltölteni mint hogy fórumozik, akkor gyorsan kiderül, hogy fogalmatlanokról van szó, akik nem is tudják igazából, hogy miről van szó.

Aki régóta olvassa a blogot (ami már 3 éves) az tudja rólam, hogy kendőzetlenül leírom ha valami szar, nem működik vagy átbaszás. Na most én hittem az ismerősömnek és természetesen belevágtam, gondoltam ha nem sül el jól, akkor maximum lesz belőle egy poszt és akkor legalább másoknak segítek, hogy elmondom, hogy átverés.

DE NEM AZ. Működik. Jön a pénz, szépen minden nap látom, hogy gyarapodik a számlámon az összeg és nem csinálok semmit. Legalábbis én nem. 

Gondolom már mindenki tűkön ül, hogy mi lehet ez, szóval következzen a business és a feltételek, mert azért azok is vannak. Első kérdés ki használ felhő alapú tárhelyet? .........ÉN IGEN, meg gondolom sokan mások is. Pipa. Elég-e az a hely, amit ingyen kaptál vagy bérelsz-e még hozzá. ÉN IGEN....Pipa. Mivel sokan vannak olyanok, akik hozzám hasonlóan bérelnek tárhelyet, tehát van erre igény egy cég meglátta a piaci rést és nagymegrendelőknek nyújt tárhelyszolgáltatást. De ezt nem horror millió dolláros invesztícióval oldotta meg, hanem ő is másoktól bérel. Itt jövünk képbe mi, ugyanis tőlünk bérel a cég tárhelyet. Vagyis attól, akinek van szabad kapacitása. A tárhelybérlés mellett plusz szolgáltatásokat is nyújt, de erről később. Az ember kiválasztja, hogy mennyi tárhelyet tud nélkülözni és kiválasztja a hozzá tartozó csomagot. Ez lehet 70, 180, 320 GB és ennek megfelelően kap naponta 4.09, 10.08, 19.02 USD. Ebből a bérbeadásból havonta befolyik megközelítőleg 35.000, 88.000, 166.000 Ft. Ez utóbbi már elég szép összeg szerintem. Ehhez az egyik feltétel, hogy a gépnek naponta minimum 10 órát a neten kell lennie. 

Mivel én kereskedek, meg amúgy is sok mindent számítógépen intézek így egész nap megy, tehát a feltétel teljesítése nem volt gond.

Van emellett egy további lehetőség, hogy akit érdekel felépíthet egy online vállalkozást, tovább ajánlhatja a lehetőséget és kap bónuszt a belépők után, DE HANGSÚLYOZOM NEM KÖTELEZŐ, a pénz enélkül is jön szépen. Ez csak egy bónusz, mint a neve is mutatja.

Felmerülhet a kérdés, hogy ha sok ember beszáll, akkor kinek adják ki a tárhelyet, ez csak egy piramisjáték, stb. Kérem az ilyen gondolkodású embereket, ezzel ne is fárasszanak, mert nem érdekel. A bérbeadási lehetőség nem végtelen, a cég oldalán lehet látni, hogy mennyi "csomagot" tudnak még kiadni.

Így látva, hogy működik a dolog mindenkinek ajánlom, aki amúgy is egész nap használja a gépét. Egy programot kell telepíteni, ami a háttérben fut, egyelőre csak Windows-on. Szerencsére a program nem eszi az erőforrást, nekem Mac-en fut egy virtuál gépen egy Windows, de még így sem veszek észre semmi lassulást vagy ilyesmit. 

Szerintem ez alap lehet olyannak, aki otthon dolgozik, kereskedik, online pókerezik. A kis csomaggal megvan a rezsi, a nagyobbakkal meg már egy fizetés is akár.

A végére jöjjön a fekete leves. Mivel semmi nincs ingyen, így ez a lehetőség sem. Mint írtam a csomagokhoz tartozik plusz szolgáltatás, ami függ a kiválasztott csomagtól. Névtelen internetes böngészéstől kezdve a titkosított levelezésen át az anonim tárhelyig terjed a skála, plusz ugye csatlakozik az ember a rendszerhez is.

Nem ragozom tovább, akit érdekel a dolog, keressen meg e-mailben és vagy válaszban vagy egy webinár keretében elmondok minden részletet meg megmutatom a számlát, hogy hogy néz ki. 

Ennél egyszerűbb pénzkeresés tényleg nincs, itt csak annyi kell, hogy menjen a gép és akkor szépen jön a pénz. Ha kis bónuszra vágyik az ember akkor elmondja még a haveroknak, akik ugyanúgy egész nap neteznek és akkor még több pénz folyik be. Helyettetek viszont senki nem fogja elkezdeni, ha kell a pénz akkor VEGYÉTEK EL!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megamind.blog.hu/api/trackback/id/tr78185516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása